Προμήθεια εξοπλισμών συστημάτων πρόληψης, αντιμετώπισης, διαχείρισης και έγκαιρης προειδοποίησης – Συστήματα Πυρανίχνευσης με χρήση τεχνητής νοημοσύνης

Κωδικός ΟΠΣ:
6011082
Έκδοση:
1.0
Προτεραιότητα:
2. Εξοπλισμός και συνοδευτικές ενέργειες πρόληψης και αντιμετώπισης φυσικών καταστροφών
Ειδικός Στόχος:
RSO2.4. Προώθηση της προσαρμογής στην κλιματική αλλαγή και της πρόληψης του κινδύνου καταστροφών, της ανθεκτικότητας, λαμβάνοντας υπόψη προσεγγίσεις που βασίζονται στο οικοσύστημα
Δράση:
2.2 Εξοπλισμός για την πρόληψη των φυσικών καταστροφών και προστασίας της ζωής των πολιτών
Ταμείο:
ΕΤΠΑ
Προϋπολογισμός:
14439800 €
Ποσοστό Συγχρηματοδότησης:
100 %
Ημερομηνία Ένταξης:
11/07/2024
Δικαιούχος:
ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Μ.Α.Ε.
Γεωγραφική περιοχή:
Όλη η χώρα
Ημερομηνία Έναρξης:
13/01/2025
Ημερομηνία Ολοκλήρωσης:
12/07/2027
Σύντομη περιγραφή πράξης:

Το συνολικό Έργο προμήθειας συστημάτων πυρανίχνευσης περιλαμβάνεται στη Δράση 4 του Άξονα 2 του Εθνικού Προγράμματος Πολιτικής Προστασίας “ΑΙΓΙΣ” και χρηματοδοτείται από δυο πηγές (ΕΤΠΑ και ΕΤΕπ). Συνίσταται στη μελέτη, προμήθεια και εγκατάσταση κατάλληλων συστημάτων εποπτείας, εντοπισμού και ανίχνευσης πυρκαγιάς (δύο διαφορετικών τύπων), τα οποία θα παρέχουν κάλυψη σε επιλεγμένες περιοχές παρέμβασης και θα καθιστούν δυνατή τη διαβίβαση πληροφοριών στο Ενιαίο Συντονιστικό Κέντρο Ελέγχου. Τα συστήματα εντοπισμού και προειδοποίησης θα είναι σύγχρονης τεχνολογίας και θα παρέχουν τη δυνατότητα επιτήρησης των περιοχών ενδιαφέροντος μέσω αυτόνομων σταθμών παρακολούθησης εφοδιασμένων με συστήματα αισθητήρων οπτικής τεχνολογίας τύπου Lidar, μετεωρολογικό σταθμό, ειδικούς αισθητήρες, τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό και συστήματα καταγραφής σε βίντεο εικόνων υψηλής ανάλυσης επί εικοσιτετράωρης βάσης.

Το φυσικό αντικείμενο της παρούσας Πράξης, η οποία αποτελεί τμήμα του Έργου, αφορά στην προμήθεια μέρους των συστημάτων εντοπισμού και ανίχνευσης πυρκαγιάς, καθώς και σε παροχή υπηρεσιών υποδοχής όλων των αιτημάτων υποστήριξης (ηλεκτρονικά), προσδιορισμού και καταγραφής των προβλημάτων λειτουργίας καθώς και της άμεσης επίλυσής τους (υπηρεσίες helpdesk), καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου πιλοτικής λειτουργίας (διάρκειας 5 μηνών).